PPC Magazin online

Publicitatea PPC (plata per clic) inseamna ca anunturile tale Google Ads se vor afisa la fiecare cautare relevanta, insa vei fi taxat doar atunci cand utilizatorii vor da clic pe reclama ta.

Campanii Google Ads inteligente pentru magazinul tau online

De ce sa aleg campanii PPC pentru magazinul online

Campania PPC te ajuta sa aduci trafic relevant rapid pe magazinul tau online, astfel incat sa iti maresti constant numarul de conversii. Cuvintele cheie sunt foarte importante, insa pe langa acest aspect, o campanie eficienta de Google Ads presupune si o segmentare corecta a publicului tinta.

In ce alte scopuri pot folosi Google Ads

Pe langa o crestere a numarului de vanzari, o campanie PPC te poate ajuta in mai multe scopuri. De exemplu, daca esti un magazin online la inceput de drum vei fi poate interesat mai mult de o campanie de brand awareness. Merita mentionat aici ca anunturile tale pot aparea si pe siteurile din ecosistemul Google (Google Display Network, Google Gmail, Youtube, etc.).

Optimizare SEO sau campanii PPC

De fapt, raspunsul corect ar fi ambele. Optimizarea SEO te ajuta sa ai o pagina relevanta in primul rand pentru utilizator. Intr-o campanie PPC vei obtine un scor mai bun (cosuri mai mici ale clickului) doar daca ai o pagina relevanta pentru clientii tai, prin urmare cele doua servicii de fapt functioneaza impreuna.

Cum incepi o campanie PPC folosind Google Ads

Pentru inceput trebuie sa iti setezi un cont de Google Ads, sa adaugi datele de facturare, sa introduci un card bancar valid si sa iti stabilesti obiectivele. Urmatorul pas este alegerea cuvintelor cheie, iar Google ne ajuta in acest sens punand la dispozitie un instrument denumit Google Ads Keyword Tool.

+33-40%

Numar de conversii*

+5-7%

Rata conversie*

+35%

Venit din campanie*

+60-70%

Trafic pe site*

Avantajele campaniilor PPC pentru magazinul tau online

Cel mai important beneficiu al unei campanii PPC este ca iti poti segmenta foarte eficient publicul tinta si ii poti oferi un anunt special creat pentru o cautare specifica. Acest lucru te va ajuta sa cheltui bugetul din Google Ads mult mai inteligent.

Ai de asemenea un control absolut asupra cuvintelor cheie pe baza carora sunt afisate anunturile tale. Daca observi o neconcordanta intre cuvantul cheie care a generat un click pentru magazinul tau si ceea ce ai tu de oferit, atunci poti include acel cuvant la "sintagme negative". De ce anunturile mele nu sunt afisate primele sau mai des, desi licitez o suma mare? Important de stiut aici este ca Google Ads ordoneaza anunturile pe baza mai multor criterii, iar suma licitata este doar unul dintre ele.

* Cifrele prezentate se bazeaza pe o analiza medie a rezultatelor obtinute la clientii nostri, in primele 2-3 luni de colaborare. Performantele obtinute in cadrul unui proiect pot fi diferite.

Licitarea

Google Ads iti permite sa licitezi diferit nu doar la nivel de anunturi, ci si la nivel de cuvant cheie, ceea ce inseamna ca vei avea un control total al bugetului cheltuit.

Remarketing

O campanie PPC se poate adresa si vizitatorilor de pe magazinul tau online care nu au finalizat o comanda. Acest lucru te va ajuta sa iti maresti numarul de conversii.

Trafic de calitate

Traficul de calitate se refera la cautarile care genereaza cel mai des vanzari. O optimizare in acest sens iti va aduce o imunatatire a ratei de conversie.

Rezultate mai rapide

In comparatie cu optimizarea SEO, Google Ads iti ofera rezultate chiar din prima saptamana. Este important doar sa optimizezi cat mai bine campania astfel incat sa nu pierzi bani pe cautari nerelevante.

Cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt si intr-o campanie de Google Ads foarte importante. Ele trebuie sa se refere cat mai bine la produsele pe care tu le ai de vanzare.

Vanzari si in offline

Promovarea prin Google Ads iti va aduce si o vizibilitate asupra brandului tau, prin urmare, daca ai un magazin fizic, poti beneficia de brand awareness gratie promovarilor PPC.

Campanii PPC Magazine online

 

Ce face o campanie PPC eficienta

O campanie PPC pentru un magazin online este cu adevarat eficienta daca se realizeaza pe un interval de timp mediu spre lung. In 98% din cazuri primele trei luni reprezinta un timp minim necesar in care inveti despre publicul tau tinta, observi cum se pozitioneaza concurentii tai si ajustezi toate componentele campaniei astfel incat sa beneficiezi de un numar mai bun de conversii.

Effective Copyrighting

Un alt lucru care poate transforma o campanie Google Ads intr-una eficienta este si remarketingul. Daca nu sunteti obisnuit cu acest termen, va putem spune, pe scurt, ca acesta va ajuta sa va adresati persoanelor care au adaugat produse in cos, dar nu au mai finalizat comanda. In cadrul unei campanii PPC se poate realiza acest lucru.

Spune-ne despre magazinul tau online

Suntem aici sa te ajutam cu servicii eficiente si masurabile de optimizare SEO

Suntem bucurosi sa aflam ce afacere online ai si cum te-am putea ajuta sa o promovezi. Lasa-ne mesajul tau si vom reveni cat de curand posibil.

Testimoniale