PPC Site prezentare

Un site de prezentare este cu adevarat valoros daca va aduce noi clienti. Pentru un rezultat eficient si rapid va recomandam sa folositi publicitatea PPC (plata per clic), cea mai cunoscuta platforma in acest sens fiind Google Ads.

Campanii Google Ads inteligente pentru site-ul tau de prezentare

Care este suma minima pentru o campanie?

Cand vine vorba de stabilirea unui buget publicitar, alegerea este a ta. Pentru publicitatea de tip PPC, poti creste cu usurinta bugetul sau poti sa-l micsorezi. Acest tip de publicitate iti permite sa ai control complet asupra rezultatelor campaniilor tale de publicitate.

Am o garantie asupra cresterii vanzarilor?

Traficul din campaniile platite are cele mai mari sanse sa converteasca decat cel venit din alte surse de trafic. Motivul principal este ca utilizatorii care dau click pe anunturi sunt deja interesati de serviciul tau si, mai mult decat atat, au vazut anuntul tau care le-a atras atentia.

Poti reveni la cei care ti-au vizitat site-ul

Daca cineva ne-a vizitat site-ul inseamna ca este interesat de ceea ce i-am putea oferi. Este asadar foarte important sa revii la aceste persoane, chiar cu o reducere. In acest mod ai mai multe sanse sa-ti maresti numarul de conversii.

Cheia unei campanii reusite: optimizarea

Fiecare nisa are specificul ei, de aceea este foarte important ca o campanie de Google Ads sa fie optimizata pentru a nu-ti irosii bugetul pe cuvinte cheie care nu sunt relavante pentru business-ul tau. Aceasta este una dintre cele mai frecvente greseli. Te putem ajuta sa remediezi acest aspect.

+33-40%

Numar de conversii*

+5-7%

Rata conversie*

+35%

Venit din campanie*

+60-70%

Trafic pe site*

Avantajele campaniilor PPC pentru site-ul tau

Atunci cand doresti sa afisezi anuntul potrivit pentru audienta dorita, la momentul potrivit, campaniile PPC - Google Ads sunt printre cele mai eficiente modalitati prin care poti face asta. Mai mult decat atat, o campanie de Search este vitala daca tinem cont de faptul ca 93% din experienrele online incep cu o cautare pe Google.

O campanie Google Ads de succes trebuie sa se bazeze foarte mult pe segmentare, adica un anumit serviciu pe care il ai, cat se poate de specific, sa fie afisat doar acelor persoane interesate de ele. Altfel, anunturile care prezinta in linii generale compania ta nu vor face decat sa iti diminueze in fiecare zi bugetul fara rezultate concrete.

* Cifrele prezentate se bazeaza pe o analiza medie a rezultatelor obtinute la clientii nostri, in primele 2-3 luni de colaborare. Performantele obtinute in cadrul unui proiect pot fi diferite.

Licitarea

Google Ads iti permite sa licitezi diferit nu doar la nivel de anunturi, ci si la nivel de cuvant cheie, ceea ce inseamna ca vei avea un control total al bugetului cheltuit.

Remarketing

O campanie PPC se poate adresa si vizitatorilor de pe magazinul tau online care nu au finalizat o comanda. Acest lucru te va ajuta sa iti maresti numarul de conversii.

Trafic de calitate

Traficul de calitate se refera la cautarile care genereaza cel mai des vanzari. O optimizare in acest sens iti va aduce o imunatatire a ratei de conversie.

Rezultate mai rapide

In comparatie cu optimizarea SEO, Google Ads iti ofera rezultate chiar din prima saptamana. Este important doar sa optimizezi cat mai bine campania astfel incat sa nu pierzi bani pe cautari nerelevante.

Cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt si intr-o campanie de Google Ads foarte importante. Ele trebuie sa se refere cat mai bine la produsele pe care tu le ai de vanzare.

Vanzari si in offline

Promovarea prin Google Ads iti va aduce si o vizibilitate asupra brandului tau, prin urmare, daca ai un magazin fizic, poti beneficia de brand awareness gratie promovarilor PPC.

Studii de caz - campanii PPC Site prezentare

Vezi toate proiectele

Ce face o campanie PPC eficienta

O campanie PPC pentru un site de prezentae este cu adevarat eficienta daca se realizeaza pe un interval de timp mediu spre lung. In 98% din cazuri primele trei luni reprezinta un timp minim necesar in care inveti despre publicul tau tinta, observi cum se pozitioneaza concurentii tai si ajustezi toate componentele campaniei astfel incat sa beneficiezi de un numar mai bun de conversii.

Effective Copyrighting

Un alt aspect care poate transforma o campanie Google Ads intr-una eficienta este si remarketingul. Daca nu sunteti obisnuit cu acest termen, va putem spune, pe scurt, ca acesta va ajuta sa va adresati persoanelor care au vizitat site-ul dvs., dar nu au convertit. Prin intermediul unei campanii PPC puteti realiza acest lucru.

Spune-ne despre site-ul tau de prezentare

Suntem aici sa te ajutam cu servicii eficiente si masurabile de optimizare SEO

Suntem bucurosi sa aflam ce afacere online ai si cum te-am putea ajuta sa o promovezi. Lasa-ne mesajul tau si vom reveni cat de curand posibil.

Testimoniale